برنامه ریزی تورتان را با اطمینان به ما بسپارید.

چگونه می توانید با کمترین هزینه به کیش سفر کنید- آفرکیش

 

 

 

کیش، یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران است که جاذبه های دیدنی فراوانی دارد. با سفر به کیش می توانید از تمامی جاذبه های تفریحی و گردشگری کیش استفاده کنید و لذت ببرید.

اجازه دهید شما را با چند مورد از تفریحات کیش آشنا کنیم تا ببینید در سفر به کیش چه تفریحاتی در انتظار شماست…

تفریحات کیش

موارد زیر، جزو معروف ترین دیدنی های کیش هستند:

·        پارک دلفین های کیش

پارک دلفین های کیش

پارک دلفین ها، یکی از معروفترین جاذبه های دیدنی در کیش است. در پارک دلفینها می توانید بازی ها و نمایش های زیبای دلفین ها را از نزدیک ببینید و کلی عکس بگیرید. هم چنین در این مجموعه می توانید گونه های مختلف پرندگان مانند پلیکان، طاووس، طوطی، بلبل، فلامینگو، مرغ عشق و… را مشاهده کنید و از این پرندگان زیبا عکس بگیرید. در قسمتی از پارک دلفین ها، آکواریوم آب شور را مشاهده می کنید که در آن ماهی های زیبا و حیواناتی مانند گربه دریایی، شیر دریایی، پنگوئن و… نگهداری می شوند.

·        مرکز شنا و غواصی کیش

مرکز شنا و غواصی کیش

اگر به شگفتی های زیر آب علاقه دارید، به مرکز غواصی کیش بروید تا بتوانید دنیای زیر آب را از نزدیک تماشا کنید. مرکز غواصی کیش، یک مجموعه عالی و هیجان انگیز است که امکانات جالبی دارد. در مرکز غواصی کیش می توانید شنا و غواصی کنید و از تفریحات آبی دیگری مانند شاتل سواری، جت اسکی، اسکی روی آب و … لذت ببرید.

·        مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش

عاشقان ماشین سواری و فعالیت های هیجان انگیز، از حضور در پارس سافاری کیش غرق در لذت خواهند شد. در تور سافاری کیش می توانید سوار خودروهای لندکروز شوید و سرعت و هیجان را در میان شنهای صحرا تجربه کنید و ذوق کنید. در این مجموعه تفریحی می توانید تفریحات صحرایی دیگری مانند موتور سواری، شتر سواری، عکاسی در صحرا و کارتینگ را نیز تجربه کنید.

·        کشتی های تفریحی خلیج فارس

کشتی های تفریحی خلیج فارس

اگر به اسکله تفریحی کیش بروید، می توانید سوار کشتی های خلیج فارس شوید و به دل دریا بروید. کشتی های آکواریومی خلیج فارس شما را به محل آبزیان و موجودات دریایی می برند تا از نزدیک آنها را مشاهده کنید. در بعضی از کشتی ها، جشن و موسیقی برپا است و شما می توانید در جشن و شادی دیگر افراد شریک شوید و لذت ببرید.

·        پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن

بزرگترین پارک آبی ایران، اوشن است. در این پارک آبی، شما می توانید از استخرها و جکوزی های اوشن استفاده کنید و حسابی خوش بگذرانید. در پارک آبی اوشن، سرسره های بزرگ و هیجان انگیزی وجود دارد که سوار شدن آنها، شما را غرق در لذت و هیجان می کند. اوشن، یک پارک آبی واقعا عالی در کیش است. اگر زرنگ باشید، می توانید بلیط نیم روزه یا یک روزه پارک آبی اوشن را با تخفیف خریداری کنید.

·        پلاژهای مخصوص شنا

پلاژهای مخصوص شنا

هم آقایان و هم خانمها می توانند در آبهای خلیج فارس شنا کنند. در ساحل کیش، پلاژهای مخصوص آقایان و خانمها درست شده است. در این پلاژها افراد می توانند شنا کنند و از حضور در ساحل زیبای کیش لذت ببرند. در پلاژهای ساحلی، سایه بانها و نیمکتهایی برای استراحت افراد ساخته شده است. همچنین بخشی برای والیبال ساحلی، بدنسازی و دوش گرفتن با آب شیرین وجود دارد.

·        کشتی یونانی

کشتی یونانی

یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی کیش، کشتی یونانی است. کشتی یونانی، بقایای یک کشتی قدیمی است که آثار به جا مانده از آن هنوز هم روی دریا قرار دارد. برای دیدن کشتی یونانی باید به جنوب غربی کیش بروید. در زمان غروب خورشید، منظره دریا با این کشتی بسیار فوق العاده می شود. در هنگام رفتن به این منطقه از جزیره کیش، حتما دوربین عکاسی خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید عکس بگیرید.

تفریحات کیش و دیدنی های این جزیره زیبا به همین موارد ختم نمی شود. کیش به قدری زیبا و دیدنی است که می تواند روزها و ساعتها شما را سرگرم کند؛ به طوری که متوجه گذشت زمان هم نشوید!

·        شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش

بازدید از شهر زیرزمینی کاریز کیش را به علاقه مندان به تاریخ کهن و معماری های تاریخی توصیه می کنیم. قدمت این شهر زیرزمینی به 2000 سال پیش می رسد. ابتدا این منطقه یک قنات پرآب بوده است و به مرور زمان، به شهری زیرزمینی تبدیل شد. در شهر زیرزمینی کاریز کیش، می توانید امکاناتی مانند موزه، عکاسخانه، بازارچه صنایع دستی، چایخانه و رستوران را مشاهده خواهید کرد.

·        خانه مردم شناسی کیش

خانه مردم شناسی کیش

یکی دیگر از دیدنی های کیش، خانه مردم شناسی کیش است. اگر علاقه دارید تا با سبک زندگی و ابزارهای کار مردم کیش بیشتر آشنا شوید، به خانه مردم شناسی کیش بروید. سبک معماری این ساختمان، کاملا بومی است. گفته می شود که خانه مردم شناسی کیش، حدود 200 سال قدمت دارد. با حضور در خانه مردم شناسی کیش، با پوشش مردم کیش و وسایل پخت و پز آنها، نگهداری و تهیه خرما و ماهیگیری مردم این منطقه گرم و زیبا بیشتر آشنا خواهید شد.

·        روستای باغو

روستای باغو

روستای باغو، یکی از کهن ترین روستاهای جزیره کیش است. قدمت روستای باغو به دوران قاجاریان بر می گردد. در روستای باغو می توان انواع درختان بومی را مشاهده کرد که منظره ای فوق العاده زیبا را به وجود آورده اند.

·        درخت سبز

درخت سبز

اگر به درختان کهن علاقه دارید، در کیش می توانید یک درخت 600 ساله را مشاهده کنید. این درخت، کهنسال ترین درخت لور است. بسیاری از مردم جزیره کیش بر این اعتقاد هستند که درخت سبز مایه برکت و خوش شانسی است. بسیاری از بازدیدکنندگان و مسافران، به شاخه های درخت سبز ریسمان گره می زنند تا حاجت روا شوند. درخت سبز کیش به انجیر معابد نیز شهرت دارد.

·        شهر باستانی حریره و حمام تاریخی کیش

شهر باستانی حریره و حمام تاریخی کیش

در شمال جزیره کیش می توانید حمام تاریخی کیش را مشاهده کنید که 120 هکتار مساحت دارد. در شهر باستانی حریره می توانید حمام تاریخی کیش را مشاهده کنید. قدمت این حمام باستانی به حدود قرن های چهارم تا نهم هجری بر می گردد. در این حمام تاریخی، می توانید سربینه، گرم خانه، تون حمام، اتاق گرم و انبار را ببینید که همگی آنها با اصول معماری باستانی ساخته شده اند.

·        خانه اعیانی

خانه اعیانی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در شهر کیش، خانه اعیانی است که وسعت زیادی دارد و در دوران حکومت ایلخانیان ساخته شده است. اگر دوست دارید سبک معماری قدیمی را مشاهده کنید، به این خانه اعیانی بروید.

·        بوستان آهوان

بوستان آهوان

اگر به تماشای آهوهای زیبا و اصیل ایرانی علاقه دارید، به بوستان آهوان جزیره کیش بروید. در این مکان زیبا و سرسبز می توانید علاوه بر آهو، حیوانات دیگری را هم تماشا کنید. بسیاری از افراد، بوستان آهوان را جذاب ترین جاذبه گردشگری کیش می دانند.

·        پایاب

پایاب

پایاب به دهلیزهایی گفته می شود که در کنار دهانه های چاه قنات قرار گرفته اند و شیب بسیار تندی دارند. با سفر به جزیره کیش، می توانید پایاب های قدیمی را مشاهده کنید. معروف ترین پایاب جزیره کیش، در کنار درخت سبز قرار دارد و قدمت آن به 2 هزار سال پیش بر می گردد. این پایاب، یکی از جاذبه های گردشگری محبوب و دوست داشتنی کیش است.

·        کلبه هور

کلبه هور

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر کیش، کلبه هور است. کلبه هور در واقع، دماغه ای با بستری صخره ‌ای است. هزاران نوع از موجودات آبزی در این منطقه زندگی می کنند. در قسمت ساحل جنوبی کلبه هور، غاری وجود دارد که در هنگام مد، چشم اندازی دیدنی و حیرت انگیز دارد. طبیعت اطراف کلبه هور بسیار فوق العاده است و شما را به وجد می آورد.

البته دیدنی های جزیره کیش به همین موارد ختم نمی شود. در کیش می توانید انواع جاذبه های گردشگری مانند رالی خانواده، پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ، پیست باگی، جزیره لاک پشت ها و باغ راه ایرانی را هم تماشا کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

اگر به سفر و گردشگری علاقه دارید، به کیش سفر کنید!

بهتر است خودتان به کیش سفر کنید تا جاذبه های دیدنی و تفریحات کیش را از نزدیک ببینید و لذت ببرید. سفر به کیش، به تمام افرادی که اهل سفر و گردشگری هستند، به شدت توصیه می شود.

بسیاری از افراد دوست دارند که به کیش بروند و از زیبایی های کیش لذت ببرند؛ اما فکر می کنند که برای سفر به کیش باید پول زیادی داشته باشند. به همین دلیل است که از سفر به کیش منصرف می شوند. اما ما خبر خوبی برای این دسته از افراد داریم. شما می توانید با هزینه ای بسیار منطقی به کیش سفر کنید، آن هم با کمک تور ارزان کیش !

اگر شما نیز دوست دارید به کیش بروید و از نزدیک، جاذبه ها و مکانهای دیدنی کیش را ببینید، می توانید از تور ارزان کیش استفاده کنید. با کمک تور کیش ارزان، شما می توانید با هر بودجه ای به کیش بروید و در این منطقه فوق العاده و جالب تفریح کنید.

با کمک تور کیش، می توانید خیلی راحت بلیط رفت و برگشت کیش را تهیه کنید، در مناسب ترین هتل های کیش اقامت داشته باشید و از تفریحات گردشگری تخفیف دار و عالی لذت ببرید.

وقتی با تور کیش ارزان به این شهر سفر می کنید، می توانید از مراکز خرید کیش خرید کنید و بناهای معروف و جدید این شهر را تماشا کنید.

اگر به سفر و گردشگری علاقه دارید، می توانید از تور کیش استفاده کنید و به این منطقه زیبا و دیدنی بروید.

تور ارزان کیش برای جوانهایی که تازه ازدواج کرده اند، بسیار مناسب است؛ زیرا می توانند با هزینه ای کم به کیش سفر کنند و اوقات به یاد ماندنی و خاطره انگیزی داشته باشند.

اگر دلتان می خواهد در ایام تعطیلات عید نوروز و مناسبتها، به یک مقصد متفاوت و جدید بروید، از تور کیش استفاده کنید و سفری متفاوت را تجربه کنید. با کمک تور سفر به کیش می توانید به این شهر زیبای ایران بروید، آب و هوا عوض کنید و با کلی عکس و تجربه های خوب به خانه خود برگردید.

معمولا تورهای کیش به صورتی هستند که خدمات ویژه ای به مسافران و گردشگران ارائه می دهند. با کمک تورهای ارزان قیمت کیش، شما می توانید به راحتی در کیش اقامت داشته باشید و به جاهای دیدنی و تفریحی کیش بروید. مسئول تور کیش به شما کمک می کند که در هتل های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره موجود در کیش ساکن شوید.

جزیره کیش، جزو مقاصد گردشگری لوکس و گران قیمت به حساب می آید. وقتی به کیش می روید، باید بتوانید هزینه های سفر خود را مدیریت کنید تا سفری ارزان قیمت و عالی داشته باشید. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به کمک سایت ما، تفریحات تخفیف دار کیش را پیدا کنید و از تفریحات ارزان قیمت و باتخفیف استفاده کنید.

بهترین زمان برای سفر به کیش چه زمانی است؟

کیش

آب و هوای کیش، گرم و شرجی است. در تابستان، هوای کیش به شدت گرم و غیر قابل تحمل می شود. بهترین زمان برای سفر به کیش، اواسط پاییز تا اواخر زمستان است. از ابتدای بهار تا اواسط اردیبهشت ماه، هوای کیش گرم است؛ اما گرمای آن به قدری نیست که شما را اذیت کند! پس اگر می خواهید از هوای معتدل و بهاری کیش لذت ببرید، در فصل زمستان و اوایل عید نوروز به این شهر سفر کنید.

اگر برای تعطیلات عید نوروز به دنبال مکانی عالی هستید، به کیش فکر کنید. نگران هزینه های سفر خود نیز نباشید، ما به شما کمک می کنیم تا با کمترین و بهترین هزینه به این جزیره زیبا سفر کنید و حسابی خوش بگذرانید.